Bilder sen onsdags :)

Jag sov över hos älskling o dagen efter körde vi till Stoby o Magle våtmark :) Fast när vi var på väg ut såg o hörde vi 2 ekorrar som slogs o jagade varann :D



"Ena ekorren i granen!"



"Tofsvipa, en av min favoritfåglar!"



"O igen, den var inte helt glad på oss när vi körde där m bilen!"



"Smådopping, var tyvärr långt ute i sjön men det blev en bild på den!"



"Gråhäger som var för trött av värmen för o flyga iväg!"



"Fiskljuse som dykit ner o tagit en Karp som den sen flög iväg m!"



"Skoj o se, hade jag aldrig sett innan!"



"Sångsvan!"



"Ännu en fin bild på sångsvan!"



"En annan gråhäger som inte orkade flyga!"

Kommentarer
Postat av: Lord

så fina bilder du fick! :D Fiskljusen slog ju min fiskljuse med kastlängder :P O även Ekorren var jättefin!

2008-08-01 @ 10:34:58
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0