Ny blogg - Fotoblogg

Tänkte då ha denna till o uppdatera m Foto som jag tagit som då blivit hyfsat bra =)
Var ute o cyklade på en fotorunda i dag på ca 1 mil!! :O Det var härligt o det måste jag absolut o behöver gör det fler ggr :)
Det första roliga jag såg var hägern =) den e enorm! :P



Alltid lika kul o se den! :D
Fick även en humla som blev helt okej =)


O sista bilden för i dag får bli en sothöna :) hon gav i från sig såna arga ljud för jag var för nära henne o hennes unge.
Såg även en räv när jag cyklade hem men hann inte stanna o sen skulle jag jaga den men den sprang in i ett rapsfält o då var det kört för min del xD


Kommentarer
Postat av: Lord

Du e en fantastisk fotograph älskling!! Bilden på humlan e ju ett mästerverk!

2008-06-27 @ 23:19:32
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0