Satans ormvråk... igen!

Idag skulle jag köra till malmö o hann köra 20 m på 101:an så satt där en ormvråk precis vid vägen.. Snabbt som tusan vände jag, ringde till mamma o bad henne komma ut m min systemkamera. Så bad jag henne att köra min bil så jag skulle kunna fotta. Så körde vi sakta, sakta men jag hann inte få nån bild, men så visste mamma var den satt nånstans så vi körde o vände i  byn o körde ut på 101:an igen så stannade vi o jag vet inte vad mitt problem e men bilden jag hade i mitt huvud.. ja den var ju inte som resultatet blev.. men dock e den bättre än mitt första försök!



"Here it is!!"

Kommentarer
Postat av: Lord

ja... satans ormvråkar, men snart ska du få ta den du har i huvudet! :D

2008-09-04 @ 20:33:30
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

hehe den var finare än något jag någonsin skulle kunna ta :P

2008-09-05 @ 11:36:25
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0